Gyorsabb ügyintézés az okmányirodában

November elsejétől megváltozott az okmányiroda ügyfélfogadási rendje. Szem előtt tartva a hegyvidéki polgárok érdekeit, Pokorni Zoltán polgármester kifejezett kérésére, a kerületi lakosok napi sorszámmal történő okmányirodai ügyintézése a hét minden napján – csütörtök kivételével – folyamatos és kizárólagos, elkerülve ezáltal azokat a korábbi kényelmetlenségeket, hogy a napi sorszámok még az ügyfélfogadási időn belül elfogytak, és a kerületben élők már be sem jutottak az okmányirodába. A kerületi lakcímmel rendelkezők napi sorszámmal történő elsődleges és kizárólagos okmányügyintézésének biztosításával a hegyvidékiek az eddiginél kényelmesebb és gyorsabb ügymenetre számíthatnak.
 
A kerületen kívülről érkező ügyfelek nem intézhetik az ügyeiket napi sorszámmal, őket kizárólag előre egyeztetett időpontban, keddenként 8.00 és 12.00, illetve 12.30 és 16.00 óra között fogadja az okmányiroda. Természetesen a kerületi lakosoknak is van lehetőségük előzetesen bejelentkezni a napi sorszámon felül, már a hét két napján, hétfőn és szerdán. Az okmányirodai ügyintézésre időpontot az ügyfélszolgálaton személyesen vagy telefonon (224-5916) lehet kérni, illetve interneten a magyarorszag.hu honlapon keresztül. Az okmányirodai ügyek részletes leírásairól bővebben a kerület internetes honlapján (www.hegyvidek.eu) olvashatnak.