A_kutyapiszok_elleni_kampany_ujabb_dija

Újabb díj a kutyapiszok elleni kampánynak

Az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (EACA) reklámszakmai versenyén, a „Lokális és regionális hatóságok” kategóriában elnyert első helyezés, illetve a nemzetközi Golden Hammer reklámfesztiválon kapott ezüst díj után ismét nemzetközi szakmai kitüntetésben részesült a Hegyvidéki Önkormányzat „Lépjünk, hogy ne lépjünk bele!” elnevezésű, tavaly meghirdetett kutyapiszok elleni kampánya. A kezdeményezés a társadalmi célú reklámok között megkapta az arany Effie-díjat, amely a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése. A díjat az Amerikai Marketing Szövetség alapította 1968-ban, és több mint 40 országban rendezik meg ezt a rangos versenyt. Az elismerést Szabó Krisztina, a Hegyvidéki Önkormányzat kommunikációs vezetője, Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető igazgatója és Horváth Gergely, az ügynökség vezető szövegírója vette át. Bár a médiakampány már lezárult, a kutyapiszok elleni küzdelem tovább folytatódik, az önkormányzat a lakossági kéréseket figyelembe véve ebben az évben újabb ötven speciális gyűjtőedényt helyezett ki a hegyvidéki közterületekre.

(m.)