Nemzetkozi_dijat_nyert_a_Budai_Egeszsegkozpont

Nemzetközi díjat nyert a Budai Egészségközpont

A Hegyvidéken működő Budai Egészségközpont weboldala nyerte meg a Sitecore által minden évben meghirdetett „Experience Award” elnevezésű verseny egészségügy kategóriájának fődíját a kelet-európai régióban. A Sitecore a világ egyik vezető tartalomkezelő rendszere, amelyet globálisan több ezer vállalat használ, köztük olyan világmárkák, mint a Metro, a L'Oréal, a Canon, a Bayer vagy a Lenovo.
Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing- és kommunikációs igazgatója elmondta, hogy az „Experience Award” nemzetközi szintű, nyerteseit régiónként több kategóriában hirdetik ki. Az elbírálás során számos szempontot tartanak szem előtt, mint például mennyire látványos az adott portál, milyen élményt nyújt a felhasználók számára, hogyan járul hozzá az üzleti eredményekhez, milyen mértékben tudja integrálni a közösségi médiát. A központ honlapja a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára az egyik leglátogatottabb magyar egészségügyi szolgáltató portállá vált, ahol nemcsak az intézményről, hanem a leggyakoribb betegségekről, tünetekről, azok kezelési lehetőségeiről is sok hasznos tartalmat találnak a látogatók.
A honlap megújításával egy időben az egészségközpont új, a magán-egészségügyi piacon egyedülállóan sokoldalú online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítette szolgáltatásait, amit páciensei ingyenesen vehetnek igénybe. Segítségével az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket, vagy akár bejelentkezhetnek rendelésekre, emellett pedig bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is.
A Budai Egészségközpont portálja és annak mobil verziója a www.bhc.hu, valamint a www.ogk.hu címekre kattintva érhető el. Az intézmény weboldala már korábban, 2008-ban és 2013-ban is nyert díjat az „Év honlapja” választáson, egészségügy kategóriában.

d.