Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Kozos_ugyfelszolgalatot_nyitottak_a_kozszolgalatatok

Közös ügyfélszolgálatot nyitottak a közszolgáltatók

Budai Ügyfélszolgálati Központot nyitott az FKF Nonprofit Zrt., a FŐTÁV-val, a Fővárosi Vízművekkel, a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, valamint a DHK Hátralékkezelő és Pénzügyi Szolgáltató Zrt.-vel együttműködve. A Batthyányi térhez közel, a II., Fő utca 47. szám alatt a társaságok ügyfelei egy helyen, többszöri sorban állás nélkül intézhetik el ügyeiket. A közös, integrált ügyfélszolgálaton az egyes szolgáltatók egységes nyitvatartási idővel fogadják az érkezőket.
A közműcégek Pesten már korábban megkezdték az ügyfélszolgálati együttműködést. A Fővárosi Vízművek XIII., Váci út 23–27. szám alatti Központi Ügyfélszolgálati Irodájában jelenleg öt vállalat – a Fővárosi Vízművek, a Fővárosi Csatornázási Művek, a FŐTÁV, az FTSZV és a DHK – szolgálja ki az ügyfeleket, a nyár közepétől pedig az FKF is csatlakozik. A tervek között szerepel egy harmadik közös iroda létrehozása is a FŐTÁV XI., Barázda utca 20–30. szám alatt működő dél-budapesti ügyfélszolgálatán, ahol a távhőszolgáltató mellett várhatóan további két közműcég szolgálja ki ügyfeleit.
Az érintett kirendeltségeken „bababarát” ügyintézést is biztosítanak a szolgáltatók, a kisgyermekkel érkező anyukákat és apukákat soron kívül fogadják. Amellett, hogy ügyfél-elégedettség szempontjából számos előnye van az „egykapus” ügyintézésnek, az egyes közszolgáltató cégek számára is jelentős megtakarítást jelent az együttműködés.

d.

 

A Budai Ügyfélszolgálati Központ címe: II., Fő utca 47. Telefon: 459-6700. Nyitva tartás: hétfő 8.00–16.00, kedd 10.00–18.00, szerda, csütörtök 8.00–16.00, péntek 8.00–14.00. Az irodában készpénzfizetésre nincs mód, kizárólag bankkártyával lehet fizetni!