Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

momsport

Magyar Brands a MOM Sport

Újabb rangos elismerésben részesült a MOM Sport Uszoda és Sportközpont: a nemzetközi Superbrands után a Magyar Brands minősítést is kiérdemelte. A Magyar Brands a legkiválóbb hazai márkákat fogja össze, elnyerésével a márkák vonzereje és elismertsége növekszik a vásárlók szemében.

A Magyar Brands szakértői bizottsága ezért kizárólag azokat a magyar vonatkozású márkákat díjazza, amelyek méltó módon képviselhetik a hazai vállalkozásokat hazánkban és a határokon kívül. Az értékelés pályázat benyújtása és a Magyar Brands szakértői bizottságának jelölése alapján történik, az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában lehet pályázni.
Hét szempontot vesznek figyelembe, első körben a márkák múltja, a tulajdon, a foglalkoztatás és az identitás alapján rangsorolják a márkákat, majd a legjobbakat a tradíció, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség ismérvei alapján is értékelik. Így határozzák meg a Magyar Brands márkaérték-mutatót, ez alapján dől el a díjazottak sorrendje.

A MOM Sport a fogyasztói kategóriában kapta meg a Magyar Brands minősítést olyan közismert márkák társaságában, mint a Pick, a Gundel, a Zsolnay, a Béres, az OTP, a Pöttyös vagy a Szamos Marcipán. Buranits Ildikó azt emelte ki, hogy a MOM Sport ízig-vérig magyar márka.
„Büszkén viseljük az egykori Magyar Optikai Művek nevét, ahogyan arra is figyelünk, hogy a ház szolgáltatásait magyar vállalkozások lássák el” – hangsúlyozta a MOM Sport vezetője, hozzátéve, hogy a létesítményben üzlettel rendelkező Cserpes is megkapta a Magyar Brands minősítést. Mint mondta, nagy megtiszteltetés, hogy a MOM Sport önkormányzati intézményként és sportmárkaként részesült az elismerésben, hiszen erre nagyon kevés példa akad.

-os