Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

A polgármesteri hivatal új nyitvatartása

Megváltozott a hegyvidéki polgármesteri hivatal nyitvatartása. A járványveszély azonban még nem múlt el, ezért amennyiben lehetséges, mindenki az elektronikus ügyintézés lehetőségével éljen!

A szakirodák előzetes telefonos bejelentkezés alapján fogadják az ügyfeleket. A hivatal épületében arcmaszk viselése és a belépéskor történő kézfertőtlenítés egészségügyi okok miatt kötelező! Halálesettel kapcsolatos iratok leadása a főbejáratnál történik.

Az ügyfélszolgálati iroda az alábbi munkarend szerint fogadja az ügyfeleket:

 

hétfő: 8.00–17.45
kedd: 8.00–15.45
szerda 8.00–16.15
csütörtök: 8.00–15.45
péntek: 8.00–13.15

 

Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalon lehet tájékozódni: https://eugyintezes.hegyvidek.hu/

Amennyiben valaki elektronikus levelet szeretne küldeni a hivatal munkatársainak, és nem ismeri az illetékes címét, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mail-címre küldje el kérdését.