Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Mindent egy helyen!

A Hegyvidéki Önkormányzat közbenjárására és pénzügyi támogatásával tavaly szeptemberben újranyitott a Normafa út 1. szám alatti posta. A képviselő-testület döntése alapján ugyanitt új ügyfélszolgálati pont is megkezdte működését.

A Normafa Ügyfélszolgálati Ponton iratleadást (hivatalos kérelmeket és beadványokat, pályázati anyagokat, lakossági bejelentéseket) és hivatalos ügyekhez szükséges nyomtatványok átvételét (pályázati kiírásokat, kérelmeket, például támogatásokhoz) lehet intézni, továbbá Hegyvidék kártyát igényelni és átvenni, valamint az online ügyintézéshez szükséges Hegyvidék Fiókot létrehozni és véglegesíteni.Mindent_egy_helyen

Tájékoztatást kérhetünk az online ügyintézéssel kapcsolatban, hivatalos ügyekben és a különféle önkormányzati programokról (a többi között a Hegyvidéki Zöld Iroda rendezvényeiről és egyéb eseményekről). Kedvezményes uszodajegyet, Normafa-parkolást is igényelhetünk, valamint a hegyvidéki kulturális intézményekbe szóló kedvezményekről is felvilágosítást kapunk. Befizetéseket, például adóbefizetést is intézhetünk.

A kihelyezett önkormányzati ügyfélszolgálat – a postahely nyitvatartásához igazodva – hétfőtől péntekig 8.00–12.00-ig, valamint 12.30–15.30-ig fogadja az ügyfeleket.

a.